Sunday, November 8, 2009

THIS IS IT

today is saturday..n its such a wonderful day..
dapt melepak kan diri di dalam bilik adalah sesuatu yg heaven..
setelah seminggu penat berkantin mantin..huhu..
lepas maghrib baru kuar with 2 budak gila n my other half..
main bowling mulanye berempat kemudian baru lah little pond muncul dgn gurl yg berwajah lain plak..gila hot little pond mama ni..
ayat ape yg dia guna gue pon tak tau..haha..
1st game nik dgn bangganye buat muka bangga dengan kemengang yg diperolehinya..
second game aku tekad utk menghilangkan fokusnye..
yeaahhh!!!! aku berjaya sbb jatuhan pin yg di lakukan tak smpi seratus pon!!!
muahahahahaha..(gelak syaitan)..padan muka ko nik!!!
lane kitorg sgt kecoh sbb ade nye 2 budak lelaki gila yg teramatla tidak puas hati ngn kami ber dua (me n fafa)..
ape yg dieorg tak puas hati pon aku n fafa still tak tau..
afta puas hati ngn kekalahn nik kami berangkat keluar dari ampang menuju ke kg baru untuk bersantap!!

menu: CHICKEN GOLDEN BLUE..BIASA JE..beza ngn chicken chop sbb dia ade letak cheese..
huhu..fatty matty..gain weight again!!

afta mkn g plak tgk movie..
title: MICHAEL JACKSON "THIS IS IT"
seksa jugak la tgk wayang dalam keadaan mengantuk..
yg nik mmg dah tido awal2..n aku jugak la mengejutkannye..lalu berkata
"woi 9 hengget nih"..
dia bangun kejap then tido balik..ampeh tul..then aku plak terkena aura tido nik..
muaahahaha..yg bestnye dah abes bru dieorg kejutkan aku..sadis tul..
tp tribute to MJ mmg best..i feel like to have it one!! boleh tgk lagi..sbb mmg best..huhu

k nyte2..

momentos of the day!!
stokin paan bau busuk.. (lantakla ko nak marah aku paan)
paan terkena sbb belanja aiskrim..(muaahahahaha)
nik kalah main bowling.. (yeeaaahhaaaaa)
fafa lupa bwk camera..(damn!!! phone camera pon jadi)
nik tido dlm wayang sambi berdengkur.. (fafa bgtau nik, n nik tak caye)

last but not least..word of the day..
"WHO CARES"

0 comments:

Post a Comment