Sunday, November 29, 2009

hoho..sudah lame saya tidak bercerita di blog ini..ade jugak dpt feedback frm mmbr2..
dieorg kate aku ni ske bercerita..hehe..yeke..sket2 la kot..
so hari ni hari sabtu..hari kedua hari raye haji..
nothing special on this raya..coz evry year raya haji tidak disambut seperti raya puasa..
siap leh g shopping lagi ngn fafa..hehe..jusco tyme..nak menghabiskan vouche yg jas bg kat kiteorg..hehe..thanx jas..nnt klu bos ko bg lagi, boleh pas kat kiteorg..banyak voucher 5o tu..
hehe..org lain sibuk duk raya aku ngn fafa duk g shoping..haha..i bougt the colourful one..
fa, jgn jeles k..next tyme i wanna buy the red one plak..hehe..match ngn cekak yg baru dibeli..kehkeh..so itu cite ari first raya..

ni cite hari kedua..aku bgn lmbt..plan ngn mama semalam nak kemas umah..bgn2 je turun bwh tgk2 mama dah siap kemas..huhu..sian mak aku kena kemas sorg2..nak wat cm mane,,dpt anak pompuan sorg je..pemalas lak tuh..hahaha..mmg tak leh harap tul..haha..
disebelah petang pula plan nak g putrajaya but last minit tukar location..menuju ke damansara..
nak g putrajaya sb nak jumpa pak ceq yg turun dari perak utk jumpa anak nye baru pas bersalin..so dia nak g damansara utk berjumpa dgn kembarnye..abg my mum..so kami pun trus g damansara..sungguh seronok mereka berjumpa adik beradik..dah lame tak jumpa..tp yg ade 3 org jela..ape lagi..mereka bergossiping la..biasala klu dah ade kroni ni..so akan ngumpat kroni yg lain..kami yg anak2 ni duk depan tgk tv sambil ngutuk2 pelakon yg berlakon..
hari semakin senja..aku pun mngajak la parent ku pulang..sbb aku ade agenda lain..TWILIGHT..hehehe..
mama dah agak dah klu aku nak balik cepat tuh mesti nak kuar nye lah..
then mula la dicanangnye kat pak cik2 n mak cik2 aku keburukan aku ske kuar di malam hari..
alaaaa...bukan g mane pown..just tgk wayang then g lepak minum..tu je..
my mum tak puas ati may b sbb dia tak dpt ikot skali agaknye..hahhahaa..

ontheway balik perut lapar..papa nk mkn char kuey teow area dang wangi..but tutup..lupa lak..tgh mood raya lagi..haha..
balik umah aku mmg dah sgt kelaparan..
ape lagi..mkn maggi rendam jela..lauk mmg takde..mama malas nak masak..setiap insan mempunyai ciri2 malas..hehe..then ape lagi..mkn maggi rendam jela..hehe..ayie ngn papa pon request jugak..terer jugak skill aku buat maggi rendam ni..

aroun 9.30 jasrul my pond dtg menjeput ku di rumah..dtg bersama fafa..membrer yg tgk wayang hari ni hanya ber4..jasrul, fafa, haikal n me..haikal jumpa kat cinema trus..nik ngn paan tak join..paan dah tgk cite tuh..ampeh nye budak..paan lak kat pd ade family day..huh..so yg ade kami ber4..pon boleh..
THE TWILIGHT SAGA : NEW MOON..
citenyer best..siapa lum tgk pastkan anda tonton yg 1 nye dulu..sbb nye cite ini bersambung..
i love to love JACOB a.k.a JACK..
damn sexy!!!! huhu..but yg lagi 3 org tuh ske edward..
i dunno y..but i still ske kat my jacob!!
love you JACK!!!!!

0 comments:

Post a Comment