Friday, November 27, 2009

FAFA

Her name is Nur Fathiha Binti Mohtar..

ine of my bestfriesnds..she love to hangout wif me..hehe..same jugak la ngn saya..

kami suka keluar berjalan2 wpun kadang2 tiada duit..yg penting dpt kuar berjalan2..
kami pernah berniat utk tidak mahu berbelanja sebelum kuar berjalan2 tetapi kami pasti akan terkandas..duit pasti akan kluar juga..haha..
kiteorg slalu dikatakan kembar (of coz i lagi ehem2..ngee) n of coz la fafa kakak kepada saya..tgk tarikh lahir pon tau kot..
so fafa..jgn nak marah2 k..ko mmg tua dari aku..hahaha..fafa ini akan teman saya ketika menangis n ketika gelak besar sampai sakit rahang..kami jerit sama2..naik keta sama2..jalan sama2..nyanyi sama2..broadband sama..no fon nak sama jugak..(tp no blakang lain)

but FYI..both of us not lessy k!! kiteorg tulen..hahaha..guys out there dont be afraid with us..hahahahaha..

perangai fafa:

  1. tak ske tgu aku ketika ambil aku kat umah..dia akan mengamuk..n aku wat dek je wpun aku tau di ngh bengang..haha..thanx babe..
  2. ske pada kecantikan..
  3. tak ske pada kucing..
  4. ske tido terus lepas balik keja tanpa mandi..
  5. ske nyanyi..lagu 1st my baby u..lagu wajib dealova..padahal suara cam ning..(tak sama pon)
  6. bibir dia kecik sket dari aku..
  7. nnt smbg lagi..

0 comments:

Post a Comment