Friday, November 13, 2009

nak g kantin dgn menggunakan kereta bapaku..
(bapaku pulang dari kota..bapaku belikan kereta..smbung sendiri ye..hhehe)
perbualan ku dgn bapaku..
ain: pa..nak pki keta..
bapaku: eh papa nak pki keta kul 9 nnt..
ain: erm ok
(aku pon mencari idea mcm mane nk pki keta bapaku ini)
aku terus ambil kunci motor n start motor..
tiba2..
bapaku: ha pki la keta..papa pki keta kul 12 nnt..kul 11 balik umah..
yes!! berjaya trick aku..hehe..dia mmg tak bg klu aku nak bwk motor..ngehngehngeh..
kedekut sgtla keta uzur dia tuh..chet!!

hari ni sgtla memenatkan bdn..sbb aku ditugaskan utk membeli barang..
(spt polystrene, tepung ayam beras dan lain2..)
dgn keadan hujan lebat aku memandu dgn berhati2..
berhati2 mcm mane pon klu dah nak kena tu kena jugak..tp bukan aku yg kena..
aku mengenakan org..tp tak sengaja..
aku telah melanggar teksi proton iswara..huhu..
tyme tu cm dah ngantuk2 sket..dah la hujan..penat la tuh..mmg jawabnye takleh fokus dalam pemanduan..
adoyai..dah langgar plak..brother teksi tu pon turun nak tgk bontot teksi nye (bukan bontotnye)..huhu..muka siap muka violent kot..dah naik bulu roma dah..tp yg best nye dia leh terkejut sbb teksi dia tak de ape2 kecacatan..huhu..nasib baik..klu tak rabak poket mak aku..hehe..(sbb sy ni masih penganggur tehormat..hehe)
dalam hati berkata: mintak2 la keta ni pon takde pape..
sampai je aku terus tgk keta..fuh!!! nasib baik tak de pape..huhu..so boleh la aku smpn rahsia nih..huhu..

tiba mlm plak..hoho..at last mak aku tau jgk akhirnya..angah la leh prasan bumper keta tuh terkeluar sedikit..huhu..
akhirnye ribut petir pun melanda..adeh!!!! sakit nye telinga..huhu..
nasib baik little pond mnjadi penyelamat..
boleh release skit tlinga akibat panahan ribut petir..keluar rumah pd kul 8 mlm dan pulang pd kul 2pagi..sedar tak sedar aku umah selama 6 jam..cepat nye masa berlalu..smpai umah smbg plak aktiviti sebelum tido..cm aktiviti harian plak dah..huhu..esoknye bgn dgn mengantuknye..sbb tido 2 jam saje..dah 2 hari tido lmbt..adoyai!!!

0 comments:

Post a Comment